teammarie

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Marie Nilsson - 27 mars 2012 20:02


Nu finns det även en Gästbok här på bloggen för er läsare som gillar att följa mig och mina hundar på våra äventyr:) alltid trevligt och uppskattat när man lämnar en kommentar eller två ;) då ni ändå tittat in, såå var inte blyga :p

 

Ni hittar den till vänster i menyn.




Av Marie Nilsson - 27 mars 2012 15:16

Idag kom Hundmössorna i posten som jag beställt från www.vinthunden.se till Izor och Kessie :) *lycka* och ett gott skratt förlänger livet har jag hört *haha* ;) men att vara varm om huvudet och slippa förfrusna öron är även viktigt om man är whippet :p Bilder kommer här .....

 

      

 

Nu ser man juh nästan fram i mot nästa vinter :) då man har garderat vintergarderoben till whipparna.. Redo för kylan *bring it on* Inga dåliga väder bara dåliga kläder, och vi har bara bra kläder för alla väder *hehe*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards