teammarie

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Marie Nilsson - 26 mars 2012 10:56

Igår blev småttingarna 1 vecka :) dom mår bra och växer så det knakar..

Minna   

   

 

Max  

     

 

Milou   

     

 

Miio   

     
 

Av Marie Nilsson - 26 mars 2012 10:15

Igår var en fullspäckad dag så blev inget bloggande som jag hade tänkt så kommer lite uppdatering idag istället :) Härliga Söndagen bjöd juh på ett härligt väder så jag ringde min vän Johanna och fråga henne om vi inte skulle ta en prommenad med pojkarna våra :p ( Izor och Tiger) och så blev det.. Full  rulle i skogen.. Izor glad att få komma ut röra lite på sig efter att ha slöat en hel vecka, och Tiger överlycklig att få träffa sin whippet polare som han älskar att springa med :) Kameran var juh givetvis med så några bilder kommer hära från våran skogspromenad..

 

                                                      

 

Riktigt roligt hade både vi och hundarna :) och lilla Ronja som var duktigt och orka vara med hela vägen men vem vill inte åka bob bakom hund :p skoj skoj....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards