teammarie

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Marie Nilsson - 6 mars 2012 19:17

Ja Precis vad Rubriken säger så är det inte det lättaste att hitta kläder som passar whippar och som har en bra passform :) men det har jag lyckas med.. Nu är vi väl förberedda för kalla vintrar även om nu denna vinter börjar vara mera vår:) Mina whippar har kläder för alla väder :p

 

Kessie rosa camoflage vinteroverall som hon nu haft några vintrar :) passar henne bra förutom att  dragkedjan behöver ändras och det har jag fått hjälp med av bästaste Ulla-Britt Holmquist från stormcrest kennel så när det är klart så kommer den sitta ännu bättre..

www.theo.is


Jag har länge letat och letat efter en vinteroverall till Izor som ska passa honom men alla jag hittat till har haft för små storleker, men skam den som ger sig till slut så.......


Izors specialsydda vinteroverall till bara honom :) Riktigt regäl och mycket mycket varm..

Design Stormcrest  www.dogclothessweden.bloggplatsen.se 

 

Jag är så glad att jag hitta till kennel stormcrest blogg  så Izor fick sig denna tuffa och varma vinteroverall :) just love it... www.stormcrest.blogg.se

 

Har även hittat dessa ur snygga mössor för vinthundar :) inga förfrusna öron här inte, jag har beställt den svart/rosa till Kessie och den svart/gröna till Izor så dom matchar deras overaller så klart ;)  inte fått hem dom ännu, men när dom anländer kommer mera bilder var så säker hehe.. www.vinthunden.se

   


Sen måste jag juh bara dela med mig av denna roliga bild som togs igår efter våran hundpromenad, då jag bjöd på lite kaffe och te:) Lilla Chihuahuan Alvin tillsammans med Mr Nalle :p

      


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards