teammarie

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Marie Nilsson - 18 mars 2012 19:45

Cevin och Kessie barnen har nu äntligen kommit till världen , även om det var en tuff resa dit.. Blev ett besök till Djursjukhuset i Öjebyn då vi misstänkte att någon valp måste ligga galet då Kessie var så duktigt med värkarbetet men ingen valp kom ut, och så var det inte bara en utan två gossar hade krockat ihop och låg fel så det blev kejsarsnitt på gumman. Allt gick bra för både valpar och mamma Kessie som nu ligger med sina bäbisar i sin valplåda i godan ro och tvättar dom och dom gnyr på och mår gott .. :) Det blev tre killar och en tjej och helt otroligt fina <3<3<3<3

Här kommer lite bilder på småttingarna och mamma Kessie.

 

Har inte hunnit torka av Kessie hära  så lite blodfläckar, men ville dela med mig av denna bild  i alla fall då jag tycker att valparnas färger visar sig bra på denna bild :)

   

Kessie myser med sina barn .. Det var en liten snabb uppdatering men flera kommer det bli :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards