teammarie

Alla inlägg under december 2012

Av Marie Nilsson - 31 december 2012 23:05

Önskar TeamMarie :-)

Av Marie Nilsson - 28 december 2012 23:01

December 2012

...är snart över och snart börjar vi nya äventyr med nytt år och massa möjligheter med roliga hundaktiviteter framför oss :) vi har haft det rätt så lungt sen sisst matte jobbat en del och nu under ledigheten har vi mest myst på och varit på snöiga promenader... Haft det ganska kallt och solen den saknas, längtar tills den härliga vårvintern kommer med bara några minus grader och strålande sol då vintern är som härligast och vackrast då kommer jag och hundarna vara på många uteaktiviteter tillsammans, skidturer, skriskoturer m.m lovley lovley..


Under juldagarna har jag och hundarna varit hemma hos mina föräldrar, dom hade varit extra snälla under året som gott så dom fick var sin flätad tuggbensring :p happy faces in deed :D seeen var det pruttkalas i två dagar *haha*


     


På uppesittar kvällen fick vi besök av lille Kalle en 6 månaders Dvärgpinscher som min moster Monica äger :) världens sötaste och helt klart den snyggaste dvärgpinschern jag sett, honom måste vi ta mera bilder på :) dessa tagna med mobil såååå ... haha.....

 

buuuuuus men Kessie tror han blev lite kär <3 :)

 

seeen blev det buus med Dollar som Kalle först tyckte var lite läskig stor svart och lurvig ;) hjäääälp, men när Kalle förstod att Dollar var snäll så blev dom bästpolers :)

   

hångel ja visst ;)

 


Man blir trött efter allt bus och julstök... sötaste Dollar

 

Även Izor busa med Kalle men blev inga bilder tagna tyvärr ... Här ligger han myser med mjukis vovven min systerson Liam fick i julklapp :)

 

Det har varit många kalla dagar men vi har kläder för alla väder :) dess värre är Izors mega overall lite för varm han svettas i den då det är  - 20 C *haha*  men visst är dom söta ;)

 



   

Izor och Kessie myser ner sig i soffan... i väntan på godsaker ;)


   

Älskade Dollar ute busar i snön något han älskar och njuter av all snö och det kalla vädret berör han inte alls :) hans härliga päls håller honom varm och glad :)  Tänk att om bara 1,5 vecka så blir han 10 månader oj oj vad tiden går :)


En liten uppdatering från oss..

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards