teammarie

Alla inlägg under november 2013

Av Marie Nilsson - 13 november 2013 17:18

Glada Nyheter :-D

Idag kom det efterlängtade brevet i brevlådan från Svenska Kennelklubben. Dollars resultat från höft och armbågs röntgen. Inga problem på min kille inte ;-) fullt friska höfter och armbågar hd grad A (normala höftleder) och ed 0 ( utan anmärkning )



Nu bara vänta tills 18 December då Dollar ska på ögonlysning och även göra k- locus testet för att kolla om han bär på gula genet :-)

puss å kram från en blöt näsa ;-) uppdateringrna blir på bloggen blir lite mer sällan nuför tiden då min laptop pajjat och jag nu gör allt via mobilen. Ska införskaffa en ny laptop då jag har råd och kommer då blogga betydligt oftare, men dagens goda nyhet måste juh givetvis förevigas på bloggen / Team Marie

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards