teammarie

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Marie Nilsson - 22 mars 2012 20:03

Med valpar i huset och en matte som inte varit särskilt kry så börja Izor bli ganska rastlös av sig :) så idag trottsa jag min huvudvärk och min yrsel och kände att lite friskluft med en promenad skulle precis vara vad både jag och min hund behövde, sällskap fick vi med oss syrran och Liam.. :)


Kessie var hemma med sina valpar och sov, lungt och stilla i valplådan än så länge men inte länge kvar tills det börjar vara mera äventyrliga av sig :p  pojkarna har redan passerat ett halv kilo och lill tösa är strax under så det äter och äter, växer och växer ena riktiga biffar :)

 

Ikväll blev det en riktigt avslappnar stund i soffan med lite huvudmassage när jag testat på det så fick Izor testa *haha* han tyckte det skönt ;) nästan så han somna :p

 

  

Nu ligger han här i soffan hos mig och har somnat i min famn som en äkta whippet i ryggläge :)

Av Marie Nilsson - 22 mars 2012 10:34

Minna  


         


Max  


         


  Milou  


         


Miio  


         


Kessie med sina barn      



Izor ligger och spanar nyfiket från sängen    

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards