teammarie

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Marie Nilsson - 27 augusti 2012 16:01

Idag har vi haft besök av Johan och hans hundar Neida och Ealli två Lapska vallhundar :) var så länge sen vi träffades så var riktigt trevligt återseende och hundarna var glada att träffa varandra och Dollar tyckte det var spännande med mera nya kompisar att busa med:p Vi tog oss en skogs tur som blev över 2 timmar mycket trevligt men en aningen blött då det är ett riktigt regn väder idag. Kankse inte det bästa väder att vara ute i då man är förkyld men ett måste då man får så trevligt besök.. Blir att bädda ner sig i soffan resten av kvällen med en kopp the och bara mysa på med mina hundar för i morgon är det tillbaka till jobbet igen.


Blev några bilder tagna innan regnet började ösa ner, då var det bara packa undan kameran, några lite suddiga men lägger upp dom ändå :)



Här nedan har vi Izor, Neida och Kessie :)


Mysiga Neida :)

 


Dollar och Ealli bus :)

 

         


Neida.....

 


Ealli och Izor.....

 


Ealli och Neida <3<3

 


Ealli och Dollar...

 

Och slutligen en sammlarbild på gänget så klart :) från vänster; Izor, Kessie, Dollar, Ealli och Neida ...

 


Efter promenaden gick vi in till oss för att värma oss lite och dricka lite the, nöjda hundar la sig tillsammans i vardagsrummet och bara vila :) mysigt med mycket hundar i kring sig<3 sen kom Johans tjej som oxå fick sig en kopp the :) trevlig pratstund blev det tills dom skulle iväg på andra äventyr.. Det var lite från dagens ute aktivitet, nu är det snart time för middag här hemma för både mig själv och min trio hungriga mager efter dagens tur.. :)  

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards