teammarie

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Marie Nilsson - 7 augusti 2012 00:10

Idag har jag haft en ledig dag och den har jag självklart spenderat med hundarna :) Jag och Dollar har tränat lite grundlydnad tillsammans fast blev mest massa bus och lek:D efteråt gick vi till höträsket där han fick svalka av sig lite :) bästa belöningen för honom tror jag.. Längtar tills den 30 Augusti då jag och Dollar börjar  en Vardagslydnads kurs tillsammans på Hundhuset ska bli så roligt sen har jag även anmält han till en inoff utställning som Hundhuset arrangerat tänkte att det kan vara en bra första gångs grej för honom innan han blir ett proffs och ska visas upp på dom stora utställningarna *hehe*

       


Senare på kvällen så tog jag en cykeltur mot stan tillsammans med Kessie för att möta upp Mona med sina hundar Lijza och Diva :) blev lite bus med whippet race, den där lilla Diva är en snabb rackare *hehe*   

knas Kessie livsnjutarn ;) rullar runt i gräset, Diva passar på att sniffa lite :p

 

Vackra Lijza

   

På Fredag bär det av mot Umeå:) för hundutställning med Kessie i Bjurholm på Lördagen. Jag och Kessie får åka tillsammans med Mona och Diva och det är vi väldigt tacksamma för :) så snälla... Blir att stanna till i Umeå city där Jag och Kessie ska hitta oss en Tältplats att övernatta, Mona åker sover hos sina Föräldrar och hämtar upp oss sen på morgonen då det bär av vidare mot Bjurholm.. Kommer bli en spännande camping tur känner jag haha ;) Hemresan är ännu inte löst, buss gick inte då det för det första var väldigt ont om busstider till Luleå och för det andra fick man inte ha med djur:/ sååå blir att kolla om det går nått tåg hem på Lördag eftermiddag som passar...Detta kommer bli spännande ;) jag på resande fot brukar inte alltid vara det lättaste haha :p  Önska oss Lycka till!!

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards