teammarie

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Marie Nilsson - 19 augusti 2012 16:44

Tre dagars ledig helg har snart passerat och i morgon är det tillbaka till verkligheten, dagarna går verkligen fort då man är ledig:) Helgen börja med en hund träff tillsammans med Minna och hennes familj vi tog med oss hundarna på en liten tur till ett jättefint ställa på Lulnäset där dom fick bada och busa i massor var heeeeelt underbart och heeeeelt perfekt för hundarna:) När Izor kommer hem igen ska vi åka tillbaka dit igen.. Hade givet kameran med mig men glömde ställa in rätt inställningar på kameran så är inte supernöjd med bilderna men vissa blev riktigt bra och andra mindre bra, på facebook finns ett album med alla bilderna och hära på bloggen tänkte jag lägga ut några av mina favoriter...


 


Minna njuter av att få springa tillsammans med Morsan sin <3<3

         


Dollar och Minna

 


Dollar och Kessie :)

 


En nöjd Dollar <3

   


Lite bus med freezbeen :p

     

Det var lite bilder från i Fredags:) skoj hade vi...

Lördagen så tog jag med mig Dollar på en liten resetur kan man kalla det :) buss till Storheden för ett besök på Djurmagazinet där jag handlat lite nya saker som utställnings koppel till Dollar och en träningsväska för belöningsgodis och en ny litet pip djur till Dollar attanvända till Träning:) Buss resandet gick bra trotts att det var överfullt med folk på bussen så la sig Dollar till ro under resans gång:) och folk klappa och prata lite med honom och det tyckte han bara om :) en riktigt cooling här han, men å andra sidan är juh holländare ena riktiga coolingar:)


När vi väl kom kom tillbaka till stan så var det lång vänte tid till nästa buss som skulle ta oss hem till Bergnäset så vi tog oss en promanad istället, så lite mera stadsträning för Dollar :) Vi stanna till vis hamnen här på Bergnäset därhan fick leka och bada :) som jag skratta :D han är så rolig.. Det låg massa barnsand leksaker dära som hinkar, spadar och annan skoj som även Dollar tyckte var grymt roligt :p sötisen sprang runt med en liten hink i munnen genom att bara hålla i handtaget , charmtroll säger jag bara.. När vi väl var hemma igen så var både jag och Dollar trötta så vi la oss och vila, skönt var det.


Idag Söndag har vi fått avnvända våra nya saker som vi inhandlat till träning:) Dollar älskar sitt nya lilla pipdjur och han är beredd att göra vad som hellst för att leka med det;) Vilket gör det till det perfekta tränings redskapet:) Vi har idag tränar lite sitt, ligg  stanna på avstånd och lite utställnings träning han har varit jätte duktig:) inte länge kvar nu tills vi börjar våran Vardgaslydnad 1 på Hundhuset och heller inte länge kvar tills det är våran premiär tur i utställnings ringen ...

Det var lite av våran helg, mycket hund så klart:D men det är vad mitt liv består av<3

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards