teammarie

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Marie Nilsson - 30 april 2012 18:48

Dagarna är räknade :) Nu är det inte länge kvar tills jag får bege mig på min tågresa till Selbu och träffa min nya livskamrat för första gången, 8 maj 20.40 åker jag. Längtar, längtar, längtar. Blev dock lite ändringar i planeringen jag hade tänkt ta med mig min Izor på resan för lite sällskap men Norge har blivit rätt så strikta med att ta in hundar från sverige, så Izor får stanna hemma och jag åker själv och hämtar hem våran nya flockmedlem och Kessie kommer åka hem till uppfödarmatte Josefine tillsammans med sina valpar och vara dära sist veckan innan dom flyttar till sina nya hem.

Uppfödarmatte Elin hade lagt upp två nya bilder på Dollar gutten idag så delar med mig av dom hära.

 

Nybadad Dollar    

  

Dollar 7 veckor  

Av Marie Nilsson - 30 april 2012 14:41

Solen titta fram lite då och då idag var mest mulet och blåsigt men jag och whipparna tog oss en tur i skogen i alla fall, hade tinat upp ganska bra på vissa ställen och mindre bra på andra men för whipparna var det inga problem att ta sig fram gick lite tyngre för mig ;) men då fick man juh lite extra motion istället..

Efter promenaden så gick vi förbi fotbollsplanerna hära vid skolan alla utom konstgräsplanen var igensnöade, så jag smög in och släppte lös dom en sväng :)  glada blev dom lite race och bus med en fotboll blev det, ja filma en kortis och har lagt upp det filmklippet på facebook ...

Här kommer två andra bilder jag tog..

    

Jag är ledig från jobbet även i morgon så hoppas på lika kanon väder som det var i helgen:) Det var en liten uppdatering från oss..

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards