teammarie

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Marie Nilsson - 27 april 2012 21:00

Jag har beställt en namnbricka till Dollar :) från 25;ans katt och hund. Izor och Kessie har varsin egen oxå med deras namn och mitt mobil nummer på, alltid tryggt ifall någon skulle komma bort.

När det gäller Dollars namnbricka så var jag på jakt efter en bricka med ett dollartecken på :) hur coolt skulle inte det vara:p menmen har letat och letat men inget hittat så det fick bli ett mörkblått med ett silvertuggben på.. :)

    

Detta smycke kommer få hänga i det valphalsband Masder hade då han var liten :) som Dollar ska få ärva, just nu har jag det inlämnat för gravering hos fritz olssons kommer bli fint med Dollars namn ingraverat, på motsattsida står även Masders namn ingraverat som gjordes då han var liten :) Här kommer en gammal bild på Masder då han var 16 veckor och har just det halsband jag pratar om på sig:) ( inte bästa kvaliten, men man ser)

 

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards