teammarie

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Marie Nilsson - 7 april 2012 16:15

 

 

 Dagen börja med lite städning sen efter det kände jag bara hur det spratt i benen på både mig och Izor även fast vi inte hade tänkt göra någon aktivitet idag :) så vi gjorde oss i ordning för lite uteaktiviteter med freezbeen och favvo bollen, och så passa vi på att hitta oss nå påskris att pynta hemmet med.

Mitt under promenaden kommer det en lösspringande hund som liknar en whippet men ändå inte;) och så bekant hon var :D och mycket riktigt det var juh Nellie som vi träffat och lekt med förut  men var nog nästan ett år sedan nu, så jag och Izor följde med henne för att hitta hennes ägare, men det var inte matte utan hennes hundvakt..  Nellie måste nog ha kännt igen oss då vi passera på håll och blev överlycklig och sprang i fatt oss :p charmtroll som hon är, Izor och Nellie busa och lekte för fullt kasta lite freezbee med dom och så kul dom hade..

Nellie är en blandras mellan Whippet, Greyhound och Border collie :) världens goaste lilla tjej som nu blivit 2 år.. Hade ingen systemkamera med mig denna gång, men det näst bästa :) mobilen, så här kommer det lite bilder  :)

                           

Sen tog jag en bild på min fina Izor <3

 

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards