teammarie

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Marie Nilsson - 6 april 2012 21:07

Nu börjar dom små snart vara tre veckor och dom har idag fått smaka majsvälling för första gången :) kladdigt men mättande :p

 

                        

Kessie mumsa i sig resterna som fanns kvar , gott gott tyckte hon det var.. Kanske fick hon minnen från då hon var valp och fick äta go välling:p

Av Marie Nilsson - 6 april 2012 14:51

Idag är det verkligen toppen väder så jag och Izor klädde på oss och gick ut för att möta upp Sari och Stefan med deras två saluki :) för lite lek och bus.. Vi har haft det mycket trevligt, först fick dom busa av sig lite på isen sen efter det blev det en längre skogspromenad var ute i 1,5 timme hur härligt som hellst.. Givetvis hade jag med mig kameran så det blev att ta några bilder, Här kommer några av dom..

 

           

Lite bus med freezbeen :p

 

     

men Kimi ville ha den för sig själv ;)

 

   

Izor <3

 

   

Kimi <3

 

    

Samira <3

 

Några av bilderna :) kommer även lägga upp ett gäng på facebook..

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards