teammarie

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Marie Nilsson - 20 maj 2012 15:44

Söndag och pissväder men vad gör det då man har bra med regnkläder till både mig själv och hundar:) har varit ute med min trio en stund idag whipparna mindre förtjust i vädret speciellt Kessie,* haha* men för Dollar finns det inga dåliga väder :p bara dåliga kläder *haha* matte var juh extermt pinsam då hon tyckte att man skulle ha regntäcke på sig ;) meen inga blöta hundar inomhus:P Kessies gammla regntäcke satt riktigt bra på honom, och så blev han juh så söt :) efter en stund acceptera han täcket och tyckte det var okej fortsatte strosa runt i skogen med dom andra. Har även blivit lite inomhus träning idag,  först ensammen med Dollar och sen fick whipparna vara med.. Fyrverkeri träning gick riktigt bra finns filmklipp på facebook upplagt på Dollar....

Kessie var oxå jätte duktigt helt obrydd oljudet och lekte tillsammans med Dollar. Izor som har blivit skottberörd från ett tidigare nyår spela jag inte lika högt ljud för och han skötte sig fint stanna titta sig lite runt och lyssna men gick aldrig ifrån, med lite mera träning så tror jag han oxå kommer bli helt oberörd:) Träning av detta sker varje söndag:)

 

Här kommer lite bilder på våran regninga promenad:)

                     

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards