teammarie

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Marie Nilsson - 8 maj 2012 19:16

I Söndags så flyttade Kessie och valparna hem till uppfödarmatte och ska vara dära sisst veckan innan dom flyttar :) allt gick bra och dom var busiga och nyfikna på nya stället och tror nog att dom älska att springa runt på den stora ytan :) SAKNAR min hund men henne får jag hem på Söndag :) Izor är hos mor och far då jag på endast en timme åker iväg på min resa mot Selbu för att hämta hem våran nya flockmedlem Dollar.. Pirrar lite i magen ;) kommer vara en låååååång resa dit i väntat på att få träffa lill gutten:p

 

Kessie ligger tillsammans med dom andra i hundrummet och spanar på sina bäbisar som ligger sover i deras krypin..

   

Valparna trötta efter att ha varit på upptäcksfärd och lekt med mopsen Piaf:)

     

Izor ser ut att ha det bra hemma hos mor och far då han tyckte att Liams hemma byggda koja var en perfekt sovplats för honom :)

    

Här är mitt charmtroll  Dollar som jag får träffa i morgon, beräknar vara framma med tåget 10.38 om det inte blir några förseningar. Kommer uppdatera på facebook så klart;) under resans gång och mer bloggande blir det då vi kommit hos hem igen.. :)

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards