teammarie

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Marie Nilsson - 13 maj 2012 19:11

Idag blev det ett besök i Boden hos Josefine. Kessie och Izor blev väldigt glada över att se varandra, men Kessie har det så bra att hon inte ens ville följa med hem ;) tur för henne att hon ska få vara några dagar till.. Dollar var oxå med och fick träffa några av hundarna och busa lite med valparna:) så söta..

 

 

Izor och Kessie  :)

   

 

Lycklig Kessie springer av sig på gården :)

   

Cevin var snabbt med och drog ett race med Kessie på gården :p

   

 

Dollar träffar Jila :) Masders halv syster ...

         

 

Dollar träffar valparna :p

     

 

Min finaste Dollar   

     

 

Hemma hos Josefine fanns det gott om vårtecken :)

   

Av Marie Nilsson - 13 maj 2012 17:48

           


Air-Exhibit Marvelous Minna Marble    "Minna" 

  


Air-Exhibit Magnificent Maxmillion   "Max" 

 


Air-Exhibit Miraculous Maximus   "Miio" 

 


Air-Exhibit Matrix Mighty Magic   "Mighty"   (Milou) 

 


Kessie och Cevin     

         

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards