teammarie

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Marie Nilsson - 28 oktober 2012 19:01

Ännu en dag spenderad med ett gäng hundar i kring sig :p life is good... Helgen har gått fort och i morgon åker Mighty och Piaf hem till sina mattar kommer sakna dom :) men vi ses juh snart igen. Har varit trevligt att ha dom hära. Kessie har myst på med sin son och jag och Puff har fått ett särskilt band i mellan :) tror hon har trivats bra med mig i helgen, men hon kommer nog bli mycket glad då matte kommer för att hämta henne :) borta bra men hemma bäst..

Här kommer lite bilder från dagen vi haft tillsammans:)



Mighty myser med Mamma Kessie   

 

Kessie kommer nog tycka det blir tråkigt då han åker hem :)

 


Dollar och Mighty buuuus :p innom hus brottas det ;)

               


Söndags tur i skogen :) med gänget ..

 


Utomhus spriiiiinger deee :p *haha*

                 


Kessie och Dollar vill ha samma pinne :p

 


meeen Dollar hitta en större ;)

 

Izor   ser en anningen skeptisk ut *haha* men han har inte varit allt för nöjd med promenaden då Mighty sprungit in i honom mer än en gång, inte poppis, snorvalpen har dålig koll ;)

 

Flygade Mops ;) Lucellas Sessa Manzamas "Piaf" även kallad Puff  

 

               

Det var lite bilder från våran härliga dag :) nu ligger alla vovvarna här hemma nöjda och bara myser på, och jag ska sätta på en serie på datorn och mysa ner mig bland vovvarna som tar upp mesta delen av soffan.. se yaa !!  


Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards