teammarie

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Marie Nilsson - 27 oktober 2012 19:45

I helgen har vi besök av Kessies son Mighty som nu hunnit bli 7 månader :) och lilla Puff <3 mopsen Piaf på snart 3år.. Så idag har det varit olika slags aktiviteter hela dagen..

Morgonen börja med damsugning och skurning av lägenheten sen efter lunch tog jag pojkarna ( Izor, Dollar och Mighty) ut till skogen på en prommis:) Dollar och Mighty har hur roligt som hellst tillsammans :p best buddys <3 sen mötte vi på två älgar efter vägen spännande värre men vi störde inte dom så dom störde inte oss :) och hundarna var duktiga och följde med mig istället för att springa fram Izor drog nån kommentar bara för att vara  på säkra sidan :p Efter den härliga prommisen var det tjejernas tur för lite äventyr:) tog bussen till stan där blev vi i ca en halvtimme i väntan på nästa buss som skulle ta oss till Sofia och hennes Chihuahua Alvin.. Roa oss med en prommis igenom stan och ett besök i stadsparken..


Väl framme hos Sofia och Alvin blev det en tur mot hertsökullar och sen lite mys inne innan hemfärd.. Nu är det tyst och stilla här hemma trötta och nöjda hundar efter dagen :) och i morgon kommer det en annan dag ..


Här lite bilder från dagen.. Tyvärr glömde jag fota lilla Alvin, men hade bara mobilen att fota med så blev inte allt för många bilder.

Izor spanar och håller koll så inte dessa älgar förföljer oss ...

 

Mighty och Dollar :)

             

Kessie och Piaf i stadsparken :)

 

 

Piaf :)

 

En trött puff efter dagens aktiviteter :)

 

Går dagens puss attack :p

 

myyys

 

Jag och syrran såg film på datan, Kessie och Mighty ville oxå vara med :)

 

Mighty somnar på syrrans axel som den bäbis han är ;)

 

mamma Kessie och sonen Mighty :)

     


Josefine hade smygit ner en liten överraskning :) älskar denna lilla plåtburk så fin och innehållet var hur gott som hellst :p när det goda tagit slut vilket är snaaaart :) så ska jag ha burken till lite dog threts :)

     


Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards