teammarie

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Marie Nilsson - 9 juni 2012 16:24

Igår var jag tvungen att stanna hemma från jobbet då jag inte mådde nå bra, nått virus som spökar i kroppen på mig :/ hoppas det ger med sig snart, men sitta inne kunde jag inte mådde bara sämmre av det så jag gjorde det jag gillar allra bäst och som är det mest avkopplande jag vet:) och det är en tur i skog och natur med mina hundar

 

Efter att vi varit på stranden ett tag så gick vi upp till kullerstenarna som jag kallar det där satt jag mig igen på en klippa och bara koppla av medans hundarna gick på upptäcksfärd och lite klättring:) Underbar dag och mycket avkopplande precis vad jag behövde..... Här kommer lite bilder från går dagen:)

                    

Så där lite bilder på våran härliga dag ute igår :) Det bästa som finns är min tid med mina hundar, och när man har mer än en hund som jag har tycker jag även att det är viktigt att man tar sig tid för liten egen tid med sin hund lätt då man har flera att alla bara blir en i mägnden och man glömmer bort att ge det där lilla extra som man annars gjort om det var en ensamhund, man ska ta vara på den tid man har för åren går alldeles för fort och när du ger din hund lite egentid från det andra med bara dig den kontakt, kärlek och gemenskap du får är oslagbar !!!!

Idag har jag och whipparna varit på cykeltur medans Dollar fick vara hemma och ta det lungt, han har sin dag i morgon då vi ska på del 2 av viltspårkursen :)

Presentation


Hej och Välkommen till mig och mina hundar :) Här kommer det bloggas om alla våra äventyr tillsammans allt från tävlingar, träningar, hundträffar och många andra aktiviteter som vi har för oss. Mina hundars Stamtavla finns att titta på under Kategorier./M

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards